"Kosta kafa" ušla na tržište Srbije

Bez autora
Mar 23 2021

Potrošači u Srbiji imaće priliku da uživaju u ukusu "Kosta kafe", brenda koji je od sada deo "Koka-Kola" portfolija.

"Misija Kosta kafe je da inspiriše ljude širom sveta da vole kvalitetnu kafu. Veoma smo ponosni što smo omogućili potrošačima u Srbiji da dožive to jedinstveno 'Kosta' iskustvo u ispijanju svake šoljice ove kvalitetne kafe. Ulazak na tržište kafe za nas, kao kompaniju, je veoma važan korak usmeren ka tome da dodatno ojačamo naš portfolio i potrošačima ponudimo napitke za konzumaciju u svakoj prilici, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji", izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor "Koka-KOla HBC Srbija".

Tokom onlajn događaja u formi jutarnjeg programa koji je vodila Nevena Madžarević, gledaoci su imali priliku da se upoznaju i sa originalnom pričom o "Kosta kafi" koja kreće 1971. godine kada su dva brata iz Italije – Serđo i Bruno Kosta – stigli u London. Razočarani kvalitetom kafe koja ih je dočekala u engleskoj prestonici, rešili su da prže sopstvenu kafu.

"Verujem da malo ljudi zna da su braća Kosta uložili veliki trud i znanje u kreiranje kafe. Tek nakon 112 pokušaja, došli su do savršene i originalne 'Kosta' mešavine. Njihova misija bila je da svetu ponude vrhunsku mešavinu kafe, uz najviši kvalitet. Naša ponuda Costa kafe sadržaće različite mešavine i formate. Trenutno je dostupna 'Kosta' kafa u celom zrnu, namenjena ugostiteljskim objektima kao i kapsule namenjene za kućnu i kancelarijsku upotrebu. Radićemo i na unapređenju naše ponude, a sve u cilju da 'Kosta' kafu učinimo najomiljenijim brendom kafe među potrošačima i u Srbiji", izjavio je Mirko Gutić, menadžer za premijum alkoholna pića i kategoriju kafe u kompaniji "Koka-Kola HBC Srbija".

Direktorka marketinga "Merkator S" Nataša Pavlović je navela da su potrošači u Srbiji veliki ljubitelji kafe, i da se kapsule za kafu sve češće kupuju.

"Uvek se trudimo da budemo prvi u novinama na tržištu, pa tako 'Kosta kafa' se već sada može ekskluzivno kupiti u Idea, Roda i Merkator prodavicama, uz odlične reakcije potrošača na to što je popularni brend od sada dostupan kod nas. Ono što nas posebno raduje jeste i reakcija na samu Kosta kafa postavku, s obzirom da su se timovi Mercatora S i Koka-KOle već neko vreme trudili da na vrlo zanimljiv način predstave svim potrošačima Kosta brend na tržištu", izjavila je Nataša Pavlović.

Među prvima u Srbiji koji su probali "Kosta kafu" bili su i pevačica Ana Štajdohar i voditelj Miloš Maksimović, koji su u uživom uključenju pričali o svojim jutarnjim ritualima i podelili sa gledaocima sa kime najviše vole da uživaju u ispijanju kafe.

Specifičnost "Kosta kafe" ogleda se u tome da sva zrna kafe sadrže RFA sertifikat, koji poseduje samo 6 odsto plantaža kafe na svetu. Dodatno, samo 5 odsto zrna kafe koje stiže sa tih sertifikovanih plantaža zadovoljava kriterijume da budu deo "Kosta kafe".

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik